Comunicats

Fem pinya per la declaració unilateral d'independència
(Barcelona, 1 de setembre de 2010)

El Bloc Sobiranista Català ha arribat a un acord amb Reagrupament Independentista per presentar-se a les properes eleccions al Parlament de Catalunya i poder assolir "l’objectiu de proclamar unilateral de la independència de la nostra pàtria". Josep Ma Boix, president del Bloc Sobiranista Català, signa el comunicat que s'acompanya.

Enric Canela a Ginebra voltat de reagrupats, amb Montserrat Tudela, Carles Móra, etc.
(Barcelona, 31-08-2010)

Reagrupament Independentista i Suma Independència han acordat emetre el present comunicat per tal de donar a conèixer a l’opinió pública que ambdues formacions  han arribat a un acord de coalició per a presentar-se a les properes eleccions al Parlament de Catalunya .

Pinya per Sant Fèlix a Vilafranca

Els esforços que hem estat fent, i continuarem fent, per tal de bastir una única candidatura transversal que es presenti  a les properes eleccions al Parlament de Catalunya,  van topar ahir, en una reunió amb Solidaritat Catalana, amb un escull molt difícil de superar.

Aquesta formació es nega a negociar una coalició i exigeix com a única via que Reagrupament Independentista se sotmeti al seu procés intern de confecció de  les llistes. Reagrupament Independentista fa uns mesos va dur a terme aquest procés, i el rigor ens porta a entendre que la via no és demanar i exigir-nos que ens dissolguem dins d’una altra formació.

Sí RCat
(Barcelona, 29-08-2010)

Aquest diumenge, 29 d’agost, s’ha produït una trobada entre Reagrupament Independentista i Solidaritat Catalana per la Independència.

Un instant d'una votació de la 3a. assemblea
(Països Catalans, 24 d’agost de 2010)

Els coordinadors de Reagrupament Independentista, davant d’algunes informacions tendencioses i incorrectes d’alguns mitjans de comunicació per intentar fer creure falsament que Reagrupament s’estava debilitant amb la marxa d’associats, hem escrit aquest comunicat conjunt.

Reagrupament Barcelonès – Sud recolza la Junta Nacional i el president Joan Carretero
(L'Hospitalet i el Prat de Llobregat, 21 d'agost de 2010)

Els fets de les darreres setmanes ens donen la raó. Els atacs i menyspreus que patim proven es donen perquè som una associació³ envejable; hem construït en un curt període de temps l’estructura i l’organització³ necessàries per defensar els nostres principis: Independència, Democràcia i Treball.

Comunicat de la Comissió Executiva del districte de Sarrià - Sant Gervasi - Vallvidrera
(Barcelona, 19 d'agost de 2010)

Davant el moment transcendent que vivim i els últims esdeveniments polítics al nostre país, volem explicitar el nostre compromís amb Reagrupament i el nostre suport a Joan Carretero, i per extensió a tota la Junta Nacional.

Comunicat de la Comissió Executiva del Vallès Occidental Est

La junta de Reagrupament del Vallès Occidental Est, vol manifestar davant les estranyes notícies que estan sorgint darrerament, que el nombre d’associats de la comarca, no tant sols no ha minvat, si no que ha augmentat, d’ençà  la darrera assemblea nacional celebrada el 10 de juliol a Barcelona.

Comunicat de la Comissió Executiva de Reagrupament Osona
(Vic, a 12 d'agost de 2010)

Davant la conjuntura política que estem vivint darrerament al País i al si de la nostra associació, la Comissió Executiva de Reagrupament Osona, volem expressar i expressem el següent:

A favor de Joan Carretero, del projecte de Reagrupament i de la gran coalició per la independència
(Girona, 9 d'agost de 2010)

La junta comarcal de Reagrupament del Gironès, recollint el sentiment expressat per la gran majoria de reagrupats de la nostra comarca i de la resta de la vegueria reunits a Girona el passat 4 d’agost, volem expressar sense cap mena de dubte el nostre total suport a les decisions del president de la nostra associació, Joan Carretero, respecte a les converses i negociacions que es mantenen amb Solidaritat Catalana i altres grups sobiranistes.

Carles Puigdemont ha de fer un "pas al costat"?
 Sí
 No