Comunicats

Joan Carretero i Artur Mas, junts el novembre de 2012

Joan Carretero, president de Reagrupament i el President de Convergència Democràtica de Catalunya i MH President de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas, es trobaran aquest dilluns, 24 de març, per signar l’acord d’associació que va ser ratificat el novembre passat i mitjançant el qual totes dues formacions s’uneixen per treballar conjuntament per convertir Catalunya en un estat independent.

La ultradreta espanyola vol repetir la imatge d'un Govern català tancat entre reixes

La Junta Directiva Nacional de Reagrupament Independentista ha decidit fer una crida a la ciutadania de Catalunya perquè, si l'amenaça de la ultradreta es porta a terme, s’autoinculpi també per sedició i faci costat al primer president de la Generalitat restaurada que ha fet una aposta clara i decidida per la independència de la nació catalana.

Reagrupament fa una crida per una candidatura unitària a les properes eleccions europees

La junta directiva de Reagrupament Independentista, reunida aquest dissabte a Barcelona, torna a fer una crida als partits polítics i a la societat civil de Catalunya, per tal que es configuri una candidatura unitària a les properes eleccions europees que transformi aquestes eleccions en el referèndum que l'Estat espanyol  no ens deixa fer.

La independència fou el que clam de l'11 de setembre passat tal com se'n van fer ressò els mitjans de comunicació de Catalunya

El procés cap a la independència exigeix indefectiblement un punt de trencament amb la legalitat espanyola, una legalitat que impedeix l'exercici del dret d'autodeterminació del poble català.

Reagrupament dóna suport als Mossos d'Esquadra - Policia de Catalunya

La Junta Directiva de Reagrupament Independentista, reunida a Barcelona, aquest dissabte 9 de novembre, dóna el seu ple suport als Mossos d'Esquadra - Policia de Catalunya, un cos al servei de la democràcia, els drets humans, compromès amb el poble de Catalunya, i que darrerament ha patit una campanya de desprestigi politicomediàtic, impulsada tant per elements externs i, molt probablement també, per elements interns.

Joan Carretero i Artur Mas al Pavelló de la Mar Bella (18-11-2012)

La Junta Nacional de Reagrupament ha aprovat una proposta per la qual Reagrupament esdevé entitat associada amb Convergència Democràtica de Catalunya. Aquesta proposta haurà de ser ratificada per l’assemblea de socis de Reagrupament que es convocarà formalment els propers dies per al proper dia 17 de novembre a Vic.

Adéu a Josep Fortuny

Des de Reagrupament volem sumar-nos al condol dels familiars pel traspàs d'en Josep Fortuny i Guarro, nascut al barri de Sants, músic, poeta, bateria i veu de la Companyia Elèctrica Dharma i agrair-li profundament el seu compromís i lluita per la llibertat del nostre país. Volem donar també una especial abraçada en aquest dolorós moment per la pèrdua del seu nebot,  al nostres estimats companys, la Carme i l'Antoni, ambdòs reagrupats de Sants i exemple per molts de nosaltres de compromís amb la causa independentista.

Joan Carretero al costat de Rur Carandell el passat 11 de setembre, abans de participar a la Via Catalana cap a la Independència

Fa quatre anys que Reagrupament Independentista va presentar a El Vendrell la seva proposta de full de ruta per obtenir la plena sobirania del nostre país. Un dels seus punts basics era la proclamació unilateral d’independència des del Parlament de Catalunya amb una majoria àmplia que posteriorment seria referendada pel poble de Catalunya.

Reagrupament s'afegeix a la concentració de suport al Cos de Bombers de Mataró, que han hissat una estelada al Parc de Bombers

Des de fa un any el Cos de Bombers de Mataró va decidir penjar una estelada al punt més alt del Parc de Bombers, per acord del cos. Tenim constància que des d’instàncies superiors als bombers de Mataró ja s’ha demanat que retirin l’estelada però les diferents assemblees dels torns diaris han decidit mantenir-se ferms i no retirar-la.

Rut Carandell, Alfred Bosch i Lluís Coromines debaten avui sobre el procés d'independència

La vicepresidenta de Reagrupament Independentista, Rut Carandell, el diputat al Congrés d'ERC-Reagrupament, Xavier Bosch, i el dirigent de CDC, Lluís Coromines debaten aquest dijous al vespre (19:30 h) sobre el procés d'independència a la seu nacional de Reagrupament (Roger de Llúria, 5, 2n 2a). És el primer debat del cicle "Els dijous a Reagrupament" que té lloc després de la gran manifestació de la Via Catalana cap a la Independència.

Voleu que Catalunya sigui un Estat independent en forma de República?
 SÍ
 NO