Comunicat de la Comissió Executiva de Reagrupament Osona

(Vic, a 12 d'agost de 2010)

Davant la conjuntura política que estem vivint darrerament al País i al si de la nostra associació, la Comissió Executiva de Reagrupament Osona, volem expressar i expressem el següent:

1. Els valors i pilars que van fer-nos adherir a Reagrupament segueixen intactes i més vigents que mai. Recordem que eren, són i seran: 1) La defensa, el foment, la difusió i l'estudi de l'independentisme i el republicanisme en l'àmbit de Catalunya, 2) L'enfortiment de la base social de l'independentisme als Països Catalans, i 3) El debat a l'entorn de la regeneració de la vida política. Els tres queden perfectament palesos amb el lema: "Independència, democràcia i treball" i estan recollits als nostres estatuts fundacionals votats en assemblea.

2. Reagrupament no és un objectiu en si mateix, sinó que aquests no són altres que principalment la independència i la regeneració política. En aquesta direcció es va néixer i s'ha anat creixent des del primer dia gràcies a milers de persones que han treballat i segueixen treballant desinteressadament tot deixant de banda improvisacions i/o canvis en el full de ruta establert. En aquest sentit, Reagrupament no té l'exclusivitat de cap ideologia, però continuem pensant que és l'eina per assolir els objectius marcats; més de 3500 associats pagant quota, infraestructura arreu del País, centenars d'actes realitzats, un full de ruta establert, i més d'un any i mig de feina, creiem que ho avalen.

3. Reiterem el nostre suport i ens reafirmem en la confiança feta a la Junta Directiva Nacional en la darrera assemblea, perquè contactin, apleguin i negociïn, si és el cas, amb tothom que creguin convenient per l'assoliment de la independència de Catalunya i de la regeneració democràtica de la política del nostre país.

4. Animem a tothom, i especialment als nostres associats, que no caiguin en el desànim ni defalliment vers la campanya d'intoxicació que impulsen determinats grups i mitjans per intentar desacreditar, eclipsar, desprestigiar i menystenir a Reagrupament. Igual que en la majoria de coordinadores, el balanç d'altes i baixes en el nostre cas també ha esta positiu.

Encoratgem a tothom a continuar treballant pels veritables protagonistes: Catalunya i tots els seus ciutadans. Cal que tots els independentistes romanguem units, optimistes, il·lusionats, que no ens enemistem entre compatriotes i ens preparem per fer front comú al nostre veritable enemic.

Vic, a 12 d'agost de 2010

Comissió Executiva de Reagrupament Osona

gracies
Gracies Osona. Al Baix Llobregat molts pensem igual.