Es convoca el III Premi Memorial Jordi Gomis al millor article sobre la independència

Reagrupament Independentista convoca el III Premi Memorial Jordi Gomis al millor article sobre la independència de Catalunya d’acord amb les bases que figuren a continuació. Jordi Gomis i Ollé (Reus, 1971 – Aneto, 2012), economista, fou membre de la Junta Directiva de Reagrupament Independentista i s’havia distingit per escriure excel·lents articles en defensa de la independència de Catalunya i la regeneració democràtica.

Poden concórrer al III Premi Memorial Jordi Gomis els articles signats amb nom o pseudònim publicats, entre el dia 12 de setembre de 2013 i l’11 de setembre 2014, a la premsa diària, periòdica o especialitzada de qualsevol lloc del món, en suport paper o en suport digital (també els escrits en pàgines web o blocs), que tractin sobre la independència de Catalunya en qualsevol dels seus aspectes.

El termini de lliurament de candidatures al III Premi Memorial Jordi Gomis finalitza el dia 11 de setembre de 2014. Les persones, col·lectius, organitzacions i/o institucions que optin al premi hauran d’adreçar una còpia del treball per correu electrònic a cultura@reagrupament.org , on constin clarament les dades del mitjà on s’hagi publicat l’article i la data de publicació.

El veredicte es farà públic en el transcurs de la VII Assemblea de Reagrupament Independentista que se celebrarà el 16 de novembre  a Vic, on també es farà l’acte de lliurament del guardó.

Podeu descarregar les bases per participar aquí:

Voleu que Catalunya sigui un Estat independent en forma de República?
 SÍ
 NO