"Gràcies, Antoni Tàpies, per haver fet lluir el nostre país amb el seu traç, dibuixant la llibertat, la força i la bellesa"

Dedicatòria de Reagrupament Independentista al llibre de condols de la Fundació Antoni Tàpies

Aquestes són les paraules que Montserrat Tudela, com a membre de la Junta de Reagrupament, ha escrit al llibre de condolences d'Antoni Tàpies en nom de la nostra associació. L'atzar ha fet que aquestes paraules estiguin escrites enfront de la dedicatòria del conseller de Cultura.

Reagrupament Independentista

Tàpies en el record per sempre
tàpies en el record per sempre, l'artista català i de tot l'estat més important de la segona meitat del segle XX, a més era una gran persona, malgrat els ignorants que sempre t'han criticat (com el d'aquí adalt) ningú pot negar que ets un català universal i sempre vas estar compromès amb el país, la seva mort ha estat una gran pèrdua per la cultura catalana, fins sempre mestre!!
Dubtós "reagrupament"
Està molt bé tenir diferents opcions polítiques, és el que permet filar prim al votant per trobar les que més s'adiuen als seus ideals. Però una cosa com és la independència de Catalunya demana la humilitat dels polítics (cosa que, en aquests moments, no hi és ni de bon tros). Crec que hauríeu de començar a pensar menys en la foto i els càrrecs i crear un sol partit que integri totes les forces. Teniu l'exemple a Euskadi on Bildu i, més tard, Amaiur han aconseguit ser majoria a molts territoris i municipis.

Amics de RCat, SI, ERC, CUP... Si de veritat el vostre objectiu és la independència de Catalunya empasseu-vos l'orgull i creeu una unió real, amb un programa amb un únic punt: INDEPENDÈNCIA.

Gràcies, moltes gràcies! Aquest pas us l'agrairem sempre!
ni borratxo fart de vi penjaria un Tàpies a la paret del menjador, en aquest segle de qualsevol cosa ni diuen art.