Reagrupament denuncia que la reforma de l’Administració local va en contra de la regeneració democràtica

El projecte de reforma de l'Administració local aprovat pel Govern espanyol és un motiu més per justificar la necessitat d’un estat propi
La Gleva
(Santuari de la Gleva, 16 de febrer de 2013)
El president Mas rep Reagrupament Independentista, que li ha lliurat personalment les seves propostes de regeneració democràtica elaborades l’any 2010 contingudes en el document  El nostre futur lliure

Des del Santuari de la Gleva, tenint ben present el record dels fets que s’hi van produir el febrer de 1714, la Junta Directiva de Reagrupament Independentista manifesta que l’única manera d’avançar cap a la sobirania és aprofundint en les estructures democràtiques i de regeneració política de les quals Reagrupament ha fet bandera, des de ja fa uns quants anys. Conseqüents amb això, representants de la Junta s’han reunit fa uns dies amb el president de la Generalitat, Artur Mas, i li han lliurat les propostes que la nostra associació va redactar l’any 2010 i que es poden consultar en el document publicat al nostre web .

Denunciem que la recent proposta del Govern espanyol de reforma de l’administració local suposa una involució en els drets democràtics dels ciutadans i de la transparència de la gestió municipal. A més, la reforma projectada enforteix el paper discrecional dels partits polítics i concentra la gestió de les competències municipals en les diputacions, organismes que no són de representació directa dels ciutadans, atès que els seus càrrecs i diputats són escollits pels partits polítics. En conseqüència, es preveu que continuïn actuant sense sotmetre’s al control de la ciutadania per mitjà de les eleccions. El projecte presentat pel Govern espanyol aprofundeix en una administració partidista i no transparent. La reforma implica, a més, una vulneració de les competències de Catalunya i és un motiu més per justificar la necessitat d’un estat propi.

La Gleva1

Creació link
Molt oportú el record del nostre programa.

Us faig el suggeriment de que per evitar que aquesta noticia es perdi en poc dies barrejada amb totes les que es van publicant,,creem un link dintre de la web que recull-hi el document i que per cridar l'atenció es podria titular Proposta de Reagrupament per la Regeneració democràtica.

Penso que també caldria fer-ne un estracte i publicarlo a la premsa un diumenge, encara que sigui pagant.

.