Reagrupament es compromet a impedir qualsevol cementiri nuclear mentre no tinguem estat propi

A més, en un futur, el magatzem de residus nuclears no hauria d’anar ubicat mai a les Terres de l’Ebre, ja que aquesta zona ha complert amb escreix la quota de solidaritat energètica.
El president de Reagrupament, Joan Carretero, amb el portaveu de la CANC, Sergi Saladié

El president de Reagrupament Independentista, Joan Carretero, i el cap de llista per la demarcació de Tarragona, Ferran Pujol, van signar aquest dilluns, 20 de setembre, un document davant del portaveu de la Coordinadora Anticementiri Nuclear de Catalunya (CANC) en el qual el partit independentista es compromet al següent:

Davant les properes eleccions al Parlament de Catalunya, el partit Reagrupament Independentista es compromet a incloure al seu programa electoral el rebuig a la instal·lació d’un cementiri de residus radioactius (MTC) a Ascó o a qualsevol municipi de Catalunya, mentre no tinguem un Estat propi , i a defensar per tots els mitjans aquest posicionament durant la propera legislatura per impedir-ho.

Considerem però, que en cap cas hauria d’anar ubicat a les Terres de l’Ebre , perquè creiem que aquesta zona de Catalunya ja ha complert amb escreix la quota necessària de solidaritat energètica.

FORA L'ENERGIA NUCLEAR DE CATALUNYA I DEL MÓN!!!
Reagrupament es compromet a impedir qualsevol cementiri nuclear (mentre no tinguem estat propi?) Ni amb estat tampoc!
L'estat de Catalunya, per esdevenir pròsper i eficient, haurà de mirar cap les noves tecnologies netes, basades en els dissenys de Tesla. Aquesta és la energia barata i inesgotable que ha de substituir les energies brutes (gens sostenibles i tacades de molta sang) del petroli i nuclears. Entretant, potenciar les solars, vent i altres ja desenvolupades.
L'objectiu ha de ser tancar les nuclears el més aviat possible, perquè són un perill constant, en augment com més temps les mantinguem i cap poble mereix haver de suportar un cementiri nuclear.
Poca serietat de la CANC amb Reagrupament
El que no s'entén es com el Sergi Saladie no ha fet cap comunicat de premsa, ni ho ha notificat al web de la CANC l'acord assolit en defensa de les Terres de l'Ebre en aquest cas de Reagrupament.cat, tal com va fer amb Esquerra i Puigcercos, de la mateixa manera que ha publicat l'entrega de un comunicat a Iceta per entregar a Zapatero, i totes les fotos que s'han fet cada vegada que an estat al Parlament.

Es injust, i una falta de serietat, de rigor i de respecte cap a Reagrupament,cat, del qual jo en soc seguidor i votant a les properes eleccions, me sento defraudat per l'actitud de la CANC en aquest cas, que promou favoritismes a segons quins partits, en detriment d'altres.

A mes segons varem fer en un comunicat de premsa, no es tenien que presentar ells com a partit polític a les municipals, dons ara en tenen la primera oportunitat de colar-se a les llistes, veurem en quin partit ho faran.
Molt bé
Bona iniciativa, no podem deixar que els espanyols ens utilitzin per a deixar les seves deixalles.