Reagrupament s'adhereix a 'Catalunya vol viure en llibertat'

Catalunya vol viure en llibertat

Reagrupament Independentista s’ha adherit al concert, organitzat pel diari “El Punt Avui”, que es farà el pròxim 29 de juliol a Girona i en el qual participaran més d’una trentena de cantants i grups musicals del país: Àngel Daban, Jordi Tonietti, Macedònia, Electrotoylets, Marge d’Error, Amelie, Els Catarres, Els Cremats, Pere Tàpias, Poble que Canta, Núria Feliu, Josep Tero, Biel Majoral, Miquel Gil, Pi de la Serra, Gospelians, De Calaix, Jaume Arnella, Carles Belda, Refugi (Joan Reig d’Els Pets), Terratombats, Joan Dausà i Els Tipus d’Interès, Alfons Encinas (Els Trobadors), Canimas, Bloc Quilombo, Xirois, Santi Arisa, Miquel Abras, Deskarats, PulpoPop, The Gruixut’s, Dekrèpits, Brams, Kitsch. Aquest recital es fa per commemorar el vintè aniversari de les detencions d’independentistes de l’any 1992, que van passar a la història amb el nom d’operació Garzón, ja que van ser ordenades per aquest ara ja exjutge de l’Audiencia Nacional.

Els associats a Regarupament, igual que els de totes les altres entitats adherides: ADAC, Òmnium, ERC, la CUP, CDC, el Barça, el Girona FC, l’Assemblea Nacional Catalana, l’Associació de Municipis per la Independència..., tindran un descompte a l’hora d’adquirir les entrades. L’acord permet que els associats a Reagrupament puguin entrar al concert a un preu reduït de 8 euros, quan el preu d’una entrada comprada anticipadament és de 12 i el dia del concert seran a 20 euros.

Per poder obtenir les entrades a aquest preu, els associats a Reagrupament han rebut les indicacions oportunes per mitjà d'un missatge de correu electrònic.

Així mateix, els organitzadors han disposat un servei d’autocars que sortiran de diferents punts del país per a totes les persones que s’hi vulguin desplaçar amb més comoditat.

El mateix dia, a l’Auditori, també es podrà veure el documental “Operació Garzón contra l’independentisme català”, editat i produït pel digital Llibertat.cat i Zeba Produccions, en què en un treball de gran qualitat i de 50 minuts de durada molts dels protagonistes d’aquella onada de retencions fan un repàs d’aquell episodi.

L’objectiu és omplir el Parc de la Devesa gironina amb milers de persones que reivindiquin la independència de Catalunya. Com expressen els organitzadors de l’acte, es tracta d’una bona manera de recordar aquell atac de fa vint anys contra l’independentisme però també contra Catalunya i tots els catalans i, alhora, de deixar clar que el nostre país continua sent atacat diàriament per Espanya en tots els àmbits: l’econòmic, el polític, l’esportiu, el lingüístic, el cultural, etc. i que cal plantar-hi cara, encara que només sigui cridant ben fort que “Catalunya vol viure amb llibertat”, el 1992, ara i sempre.

canco de alfons encias
com es diu la canco que va cantar Alfons Encias

Carles Puigdemont ha de fer un "pas al costat"?
 Sí
 No