Complint el compromís adquirit en publicar el primer número, Reagrupament-Barcelonès presenta ara el segon número de La Veu , En aquest número, l'article de portada és de la vicepresidenta Rut Carandell, que repassa l'actualitat política un cop passats 3 mesos de les eleccions autonòmiques sota el títol Sumem per fer un país lliure . A més, hi ha una entrevista a Salvador Cardús i articles sobre la "volatilització" de Bèlgica, sobre la consulta de Barcelona del 10A i una col·laboració d'Ariadna Benet, entre altres.
En l'editorial, Marc Viñolas, president del Consell de Barcelona, repassa les nombroses activitats desenvolupades durant l'últim mes: "hem tingut les assemblees dels districtes per presentar i explicar als associats l’acord de candidatura unitària a la ciutat de Barcelona, hem posat en marxa l’acte per la llengua i d’adhesió a Som escola.cat, hem endegat l’equip de treball per a la confecció del programa marc de les municipals, hem assistit a l’acte d’inauguració de les Quatre columnes de Puig i Cadafalch, tenim el primers ponents per a les presentacions literàries, hem consolidat els dijous de la tertúlia política, iniciem el cicle de cinefòrum dels dissabtes tarda a la seu del carrer Malgrat i hem estat presents a les 24 hores de recollida de vot anticipat a la Vila de Gràcia, acompanyats pel nostre president, Joan Carretero."
La secció de "Llibres recomanats" està dedicada monogràficament a la gran novetat editorial d'aquest mes, el llibre "La porta de la gàbia ", sobre la decisió del Tribunal Internacional de Justícia per la qual avalava la legalitat de la declaració unilateral d'independència de Kosovo del qual hem informat àmpliament al web.
El butlletí comença a consolidar-se entre les actuacions que du a terme Reagrupament i està superant la missió inicial de ser un vehicle de comunicació interna entre els associats del Barcelonès. Des de l'equip de redacció del web volem felicitar els implicats en aquesta iniciativa i encoratjar-los a continuar endavant.







Ot de Cal Timbaler
10/03/2011 20:36
Jordi
10/03/2011 19:07
Us passo l'enllaç:
http://www.laclosca.cat/contents.php?id=275
M-SE
09/03/2011 18:09
Total 3 comentaris