Skip to main content

El passat 10 de maig de 2026, en format mixt, presencial a la Seu Nacional (Roger de Llúria, 5, 6è, 3a) i en línia, vàrem celebrar la XXII Assemblea Nacional.

Després de les diverses trobades fruit del mandat de la ponència política de la XX assemblea amb entitats sobiranistes i de la resolució del mandat de la XXI assemblea sobre possibles acords amb aquestes entitats i associacions polítiques del nostre país, en aquesta assemblea s’interpel·lava directament l’associat per saber quin camí havia de reprendre la nostra associació.

Després d’un debat intens i fructífer es va votar quina opció seria més interessant per a l’associació, el resultat de la qual fou la de continuar sense cap pacte ferm amb altres entitats.

Els objectius de Reagrupament Independentista continuen ben actius: la independència de Catalunya, la unilateralitat com a únic camí per assolir-la, regeneració política, la transversalitat i la defensa de tot allò que significa la nació catalana.

La lluita continua i ens necessitem tots.