La INDEPENDÈNCIA, l'objectiu
La UNILATERALITAT, l'única via
Independència
Proclamar la Independència de Catalunya és l’únic camí per la supervivència de la nostra nació.
Unilateralitat
Només Catalunya salvarà Catalunya perquè la llibertat no es demana sinó que s’exerceix.
Regeneració política
Cal regenerar la política catalana dotant-la de més democràcia i participació
Transversalitat
Ni dretes, ni esquerres. Catalunya ha de ser independent per a tothom, sense adjectius. Simplement, Catalunya serà lliure o no serà res.
Nació
És imprescindible treballar en la defensa de la llengua i de la cultura catalanes.
Reagrupem-nos!
«El futur és imprevisible, però les experiències viscudes fan veure que sovint els fets es repeteixen i que, malgrat que les coses canvien, l’home segueix essent el mateix de sempre, i que la humanitat és capaç d’ensopegar repetides vegades amb la mateixa pedra».
Moisès Broggi
Reagrupament Independentista té com a objectiu únic la independència de Catalunya per assolir la llibertat de la nostra nació com a únic pas per enfortir la nostra nació, la cultura, la llengua catalana i les nostres tradicions.
Reagrupament actua sense lligams, amb la creença que cal una regeneració política dràstica i que la unilateralitat és l’únic camí possible perquè l’estat espanyol mai deixarà exercir els nostres drets en llibertat i sempre actuarà com ho va fer l’1 d’octubre de 2017.
I aquesta voluntat és tan ferma que Reagrupament agafa el compromís, definit en els seus estatus i com no podria ser d’una altra manera, de dissoldre’s un cop aconseguida la independència de Catalunya.
I per treballar hem de ser molts. T’hi apuntes?
Cent anys del traspàs d'un dels més il·lustres dels catalans, n'Antoni Gaudí, l'arquitecte de Déu.
Català universal, defensor del país i de la llengua, avui, malgrat tot, hauria d'estar orgullós de la seva obra més emblemàtica.
Senzillament, gràcies, mestre!
El problema ja no es pot amagar de cap manera @mossos i és més que evident.
No es tracta de dretes o d'esquerres. Es tracta de seguretat i de país.
Assassinat a trets un home davant la comissaria de la policia espanyola del carrer de Balmes de Barcelona
Assassinat a trets un home davant de la comissaria de la policia espanyola al carrer de Balmes
Un home ha estat assassinat a trets al carrer de Balmes de Barcelona, davant de la comissaria de la policia es...
www.vilaweb.cat
El nostre petit país, quan escau, la sap fer ben grossa.
Molt grossa.
via @lapatum
I visca Catalunya lliure!
Què bé! Quin honor! El papa dirà unes paraules en la llengua dels indígenes catalans.
Ves tu que no ho tinguem a tocar..
Lleó XIV confirma que utilitzarà el català durant la seva visita a Barcelona: "De moment només sé dir bon dia" via @elnacionalcat
Lleó XIV confirma que utilitzarà el català durant la seva visita a Barcelona: "De moment només sé...
El pontífex respon amb humor a la polèmica lingüística i assegura que “hi haurà català en els discursos”
www.elnacional.cat
Si aquest és el nivell de l'església catalana, ja sabem quina casella no hem de marcar a la renda.
Incultura i imperialisme junts.
Rector que rebrà el Papa al Raval: "No es pot reclamar català, estem a Espanya i l'espanyol és nacional" via @elnacionalcat
El rector que rebrà el Papa al Raval: "No es pot reclamar català, estem a Espanya i l'espanyol és...
Faustino Mlewga, el capellà de la parròquia de Sant Agustí, defensa que Lleó XIV parli castellà perquè el domina més
www.elnacional.cat
El president Isla s'haurà de posar les seves mascaretes...
@JuntsXCat
@Esquerra_ERC
@cupnacional on sou?
Greu error, gravíssim, de l'església catalana i del papa de Roma.
"Una, grande y libre" està "atado y bien atado".
Espanyistan 2.0
Algú veurà ara com el problema no era Catalunya sinó que el problema sempre ha estat Espanya.
Ah!, a Israel... És que això només pot passar allà...
Escàndol a Israel per l’espionatge als mestres crítics amb el govern
Escàndol a Israel per l’espionatge als mestres crítics amb el govern
Una investigació de Haaretz explica com un comitè del Ministeri d'Educació supervisa les xarxes socials i els discursos de professors
www.vilaweb.cat
Ahir vàrem poder gaudir d'una altra xerrada del cicle "Fem-la petar" amb n'Albert Forcades, en @JACS_JaumeACS i el diputat @francescd sobre els fets de la "barra extensible" de Montserrat i les mentides d'en Trapero i la consellera Parlon.
Cal seguir lluitant arreu.
Bon dia militants, simpatitzants i votants d'@Esquerra_ERC
Una mica de vergonyeta no teniu?
O molta. No discutirem per això.
La presa de pèl a can @Esquerra_ERC és monumental.
Engany. Estafa. Mercadeig.
Però els més de 200 alts càrrecs d'Esquerra continuaran cobrant.
I els afiliats i votants de l'antiga ERC, mirant cap a un altre costat?
Partit d'estat...espanyol.
ERC refusa les exigències de la USTEC per al pressupost i aplana el camí d’Illa
ERC refusa les exigències de la USTEC per al pressupost i aplana el camí d'Illa
El partit de Junqueras diu que la resolució del conflicte amb els sindicats és responsabilitat de l’executiu.
www.vilaweb.cat
Doncs mira.
La Generalitat reclama finalment a l’Aragó 790.000 euros per les obres de Sixena
La Generalitat reclama finalment a l'Aragó 790.000 euros per les obres de Sixena
El govern envia un burofax a l'executiu d'Azcón reclamant els diners per la compra-venda de les obres que la ju...
www.vilaweb.cat
És a dir, Parlon i Trapero tenen por de perdre llurs feines i prefereixen canviar de parer per no dimitir.
Estil: "aquests són els meus principis, però si no els agraden, en tinc d'altres".
Ep...i els pressupostos es poden aprovar.
@elnacionalcat https://www.elnacional.cat/ca/societat/parlon-trapero-desmarquen-enviar-mossos-infiltrats-assemblea-docents-error_1639417_102.html
Som una colònia.
Fins que no parlem clar, no podrem avançar.
Gràcies @CCN_cat

Ep!!
VERD:
Grau d'autonomia política de la Generalitat de Catalunya.
VERMELL:
Part dels pressupostos i competències de la Generalitat que es decideixen a Madrid...
Som o no som una colònia?
Més contingut a: http://t.me/infoCCN
Hi érem.
Hi som.
Hi serem.
#ViscaCatalunyaLliure
(autoria desconeguda🙏🏽)
En Sarab @nosocapu és un exemple magnífic de com la immigració pot deixar de ser immigració per esdevenir un exemple cultural.
És a dir, es poden quedar tot el que s'han quedat i no passa res.
I com la Bofill, ara @equitatorg, es canviaran el nom i a xuclar de nou.
Quin país!
El govern trenca la relació amb les entitats de l’escàndol dels ex-tutelats de la DGAIA
El govern trenca la relació amb les entitats de l'escàndol dels ex-tutelats de la DGAIA
La consellera de Drets Socials, Mònica Martínez Bravo, diu que no renovarà la licitació a partir del 31 de desembre.
www.vilaweb.cat
Mantenir el català és força senzill i els periodistes haurien de donar exemple i no a l'inrevés.
@mantincelcatala no és una opció, és supervivència.
Et vols afiliar?
Cap problema.
Si vols associar-te a Reagrupament, clica al link de sota
ACTUALITAT
Estigues informat.

Fem-la petar (VIII) amb el periodista Xavier Bonastre i Thió per parlar sobre TV3 i el català.

Fem-la petar en homenatge al MHP Heribert Barrera amb na Mireia Corderas i Barrera i el MHP Quim Torra.

Reagrupament Independentista celebra al seva XX Assemblea Nacional

Reagrupament Independentista participa un any més dels actes de la Diada.

Fem-la petar amb en Joan Alarcón, membre d’Ecoconcern i especialista en Georgisme.

Fem-la petar amb na Rut Carandell, directora de Plataforma per la Llengua, l’ONG del català.

Fem-la petar tot presentant el llibre del MHP Quim Torra, “Armand Obiols: d’una fredor que crema”, i amb la companyia de l’H Creu de Sant Jordi, Teresa Casals.

Fem-la petar amb en Jordi Castellà, vicepresident del CCN i candidat a la presidència del Consell de la República

Fem-la petar amb n’Albert Pont, president del CCN i autor de la Via Única per assolir la independència de Catalunya.

